• Topslider-innovatief
  • Topslider-gesprek-1
news-warChild

Teleperformance zet zich vrijwillig in

voor War Child

Teleperformance, marktleider in het outsourcen van klantcontact, zet al haar contactcenters in de Benelux – waaronder die in Zoetermeer - in voor War Child. Verschillende agents, staf- en directieleden van Teleperformance zetten zich in de avonduren in voor War Child. Zij benaderen zowel bestaande als oud-donateurs met de vraag War Child opnieuw of met een extra bijdrage te steunen.

“Social Responsibility is een belangrijk fundament bij Teleperformance. We helpen nu al wereldwijd 193.450 kinderen via onder andere donaties van kleding, schoolspullen en computers. Ik vind het belangrijk om hier in verschillende vormen aandacht aan te blijven besteden en dit keer doen we dat gezamenlijk voor War Child,” aldus Christian Pijnenborgh, COO Teleperformance Benelux.

Voorafgaand aan de belavonden volgen de medewerkers van Teleperformance een e-learning over War Child. Op de avond zelf wordt er met elkaar gegeten, waarna er vervolgens nog een extra training wordt gegeven door Teleperformance en War Child.

Over War Child
Vandaag de dag groeien miljoenen kinderen op in oorlog. Iedereen kent de vreselijke televisiebeelden waarin te zien is wat voor verwoestende invloed een oorlog heeft op de ontwikkeling van kinderen. Geweld, misbruik en verwaarlozing zijn aan de orde van de dag in het leven van oorlogskinderen.

Over Teleperformance
Teleperformance is wereldwijd marktleider in de outsourcing van multichannel klantcontact en contactcenterdiensten. In de Benelux ondersteunt Teleperformance op innovatieve wijze tal van prominente merken met customer care, technische support, retentie, back office en incasso werkzaamheden in zowel de B2C- als B2B-markt. Dit doen we niet alleen door middel van mail, telefoon en chat, maar ook door de integratie met social media.

De kracht van Teleperformance komt voort uit een mix van wereldwijde best practices en lokale marktkennis. Hierdoor is Teleperformance in staat zeer effectieve, op de markt toegesneden, innovatieve adviezen en oplossingen te bieden, met als doel de klanttevredenheid te verhogen en de kosten te minimaliseren.